torsdag 19 augusti 2010

uppladdnings dags.

Nu har jag strax sorterat ut en del bilder av de första fyra dagarna och laddat upp de på Facebook, så ni (vänner) som är sugna att titta så kika gärna in dit och glöm inte slänga en kommentar eller två. Där är en himla massa fina foton, många naturbilder, därmed en hel del underbart fina solnedgångar som vi fotat. Jag har aldrig sett finare solnedgångar, och det var varje kväll.. Det är inte ofta man kan gå utanför dörren och bara titta ut över vattnet och se solen gå ned bakom horisonten.

En natt gick jag och Adrian ut och satt oss på bänken nere vid stranden och tittade ut över vattnet, dock hade solen redan gått ned men den hade lämnat en jättefin stjärnklar himmel till oss att titta på. Väldigt klar natt! Och på en sådan mysig stund, så kunde vi höra hur folk som bodde längst med sjön spela fiol (lät det som) och vi kunde höra det ganska tydligt. Som pricken över i'et - riktigt underbart!

Nu ska jag återgå till min "foto-stund", men återkommer antagligen till bloggen om en stund. Jag har mer kuligt att berätta, men däremot ingen lust att skriva någon roman för tillfället. Kanske kommer senare, vem vet?

Inga kommentarer: