fredag 27 februari 2009

hässleholms restaurangskola.








Jobbat i Restaurangen idag,
mitt jobb idag var; Hovmästare & Servetris.



Kändes superbra och det är verkligen någonting som jag skulle kunna tänka mig att jobba med hädanefter. Min syster skulle kolla upp på sitt jobb, om det finns möjlighet för praktik och efter det kanske jobb. Men jag drar inga tidiga slutsatser, men det är verkligen roligt :)


Mamma, Pappa, Tina, Jamie & Sandy + bebis, var där och åt lunch. Och de tyckte om servicen också maten. Så det blev litet plus poäng i hörnet! Plus att jag och Elin tog TRE bord tillsammans, dock var det inga stora sällskap. Men det var full rulle och vi hade koll på saker och ting.. + att vi tjänade ihop mest driks - stolt! (;


Men det gick jättebra och alla var väldigt duktiga! Folk som slarvat innan har verkligen plockat upp allvaret och är med i spelet. Så puss på er :*



Inga kommentarer: