tisdag 3 mars 2009

helgen : )

Jag måste ju bara be om ursäkt för att jag inte uppdaterar min blogg särskilt ofta, men det beror också mycket på att jag faktiskt har annat för mig om dagarna än att sitta vid datorn. Även om jag är inne en hel del, så blir det ändå inte att jag uppdaterar eftersom jag inte har orken eller lugnet på min sida! Men det kommer när det kommer och då hoppas jag iallafall att ni läser och slänger en kommentar då och då :)

I helgen gjorde jag inte så mycket faktiskt. I fredags så var jag bara hemma tillsammans med mamma och pappa, vi kollade på film och jag gjorde Chokladpudding med Grädde & dekorerade med Persikor. Det blev supergott :) , dock fotade jag inte uppläggnings-glasen - vilket är ganska synd för det blev väldigt fint! Och GOTT var det ^^
Lördags hände inte så mycket på dagen, jag var uppe hos min kära syster en stund på dagen. Vi spelade lite BackGammon och sen bjöd hon på Tacos - supermysigt och gott! Senare på kvällen, runt åtta så kom Elin och Linda och hämtade mig så åkte vi till Linus för dem skulle hämta sitt vin, sen åkte vi ner till Tjällaren (puben i tjörnarp dåja x) , det var någon som hade 20års (elr 18års) fest där. Det var INTE speciellt roligt dock, men ja det fick duga. Och jag kan ju säga som så att hade inte dem haft Singstar där nere så hade det varit ännu tråkigare! Men jag och Sebbe gick hem runt 23.00 och det var ganska lagom :) . & sen kan ni ju bara gissa vad jag gjorde? Jo SOOOOOOOV (a).


En väldigt bra helg, faktiskt! Lugn och sansad, precis som vi gillar det ^^
Och ett litet plus i kanten denna veckan:
min klass lyckades övertala vår lärare att ställa in vår serveringslektion i morgon,
eftersom att vi annars bara skulle haft en lektion. Dock på Två timmar, men ändå onödigt.
Och vi lyckades, vilket betyder att i morgon är vi lediga (;
PUSSpådet :*

Inga kommentarer: