onsdag 4 mars 2009

4'de mars.


idag är jag ledig från skolan, så jag har faktiskt passat på att vara lite duktig. Jag tränade en stund i morse och sprang en runda. Och nu för bara en liten stund sedan så städade jag undan på mitt rum, bytat sängkläder och bäddat fint + att jag har tvättat! - duktigt emilia!

Men nu börjar det faktiskt bli tråkigt igen. Så jag tänkte slänga på mig lite smink och fixa håret en aning, sen leta upp lite vettiga kläder att ha på sig och sen ska jag vänta på om älsklingen ville fika eller om jag får hitta på någonting annat..


Sen blir det antagligen träning ikväll igen, får se hur det blir med den saken. Men jag hoppas på det iallafall. Men jag måste erkänna, att jag faktiskt känner mig duktig! Och jag har äntligen hittat ett Mål, och nu väntar jag bara på ett datum. Och jag ska klara det, iallafall en bra bit. Jag har nästan tre månader på mig, så hoppas att Turen är på min sida för tillfället så det händer någonting och att jag kan få något resultat - Det blir nog bra (Y)

Inga kommentarer: