torsdag 12 mars 2009

you make me feel ...

Igår var det rätt slappt i skolan, dock hade vi en väldigt tråkig håla mitt på dagen. Men vi drog ner till stan en stund, gick in på HM för att Amanda skulle köpa nya Tights eftersom hennes hade gått i sönder under dagen. Men hon hittade inga, så jag försökte laga hennes hål med Gabriella's nagellack, när vi åkte runder med stadsbussen. Och bilden som Gabriella tog under tiden jag gjorde det blev ganska rolig, haha!

Efter skolan så gick jag, Amanda, Rille, Jonte och Glenn och fikade på Nyfiket medans vi väntade på bussen hemåt - det var väldigt trevligt! Sen åkte jag och Amanda hem till henne, i Perstorp. & jag lekte lite med Amanda's underbart söta lillebror, haha!

När jag sedan skulle låna deras toalett så fick jag gå på deras tillfälliga (som står i källaren), eftersom dem håller på att bygga om toaletten. Och jag fick en chock när jag kom ner och började asgarva, vilket var väldigt roligt, hahaha! Sen gick vi upp på Amanda's rum en stund och hon visade mig massa gamla skolfoton, ganska roligt då jag kände igen några av dem. Och sen bjöd dem mig på mat. Kyckling, Pommes och sås - supergott! Och efter det så slängde vi oss framför Tv'n och där satt vi typ tills jag skulle hem.

Amanda , du är en toppentjej <3

1 kommentar:

what about me? sa...

vi måste göra om det! så jag får göra mitt typ andra stopp i livet i höör :)) du är guld värd <3