onsdag 18 mars 2009

anledningen är ?

Jag saknar allt som varit och jag hatar det som är just nu. Men kom inte och säg att det är mitt fel, för det är det knappast. Jag har mina anledningar till att bete mig på det sätt som jag gör, eftersom att ingenting går som sagt. Men jag tänker inte ta åt mig mer nu, jag orkar inte ha en massa bagage på ryggen längre.
Du får gärna ta åt dig om du vill det, men fråga inte om det handlar om dig. För jag menar, tar du åt dig så finns det nog en liten bit av dig som känner igen dig själv genom att läsa vad jag skrivit! Jag orkar inte att jag alltid ska behöva förklara för dig vad som är fel, att du inte kan förstå själv? I alla fall, om du vill att saker och ting ska fungera ( som du säger att du vill ) , så är det faktiskt dags för dig att göra någonting åt saken. Jag är ganska trött på att behöva försöka och försöka, men att inte få någonting i gengäld..

--------------


Tisdag - Onsdag.

I Tisdags så var jag i skolan , dock ingen rolig dag men det var väl som alla andra dagar - OK! Elin ville träffas så vi bestämde att vi skulle träffas hemma hos mig runt fem tiden, men hon kom aldrig och hörde inte heller av sig. Så det blev ingenitng med det. Men Johannes kom ner en stund och kollade på Ghost Whisper tillsammas med mig, så det var inget som högg mig i ryggen :) . Senare ringde vi till Sebbe och bestämde oss för att springa en runda. Så Sebbe kom och vi tog "strand"promenaden, jättemysigt och härligt!Tack för det <3


Idag är det Onsdag och jag sitter i min skitta skola, har för tillfället Datorkunskap som suger apa ^^. Men eftersom vi nästan aldrig gör någonting på lektionen så sitter vi bara vid Bilddagboken eller som nu, Bloggar händelser som kommit upp under dagen! Fast det har varit superfint väder så det har inte varit en Hemsk dag iallafall. Förutom att jag dock är liite sur över saker som hela tiden INTE händer -.-' - don't blame me!

Ikväll händer det inte så mycket heller, ska åka och träna efter skolan tillsammans med Linda. Sen ska jag hem och slänga mig i sängen och kolla på Ghost Whisper! - för det är superbra, faktiskt!

Inga kommentarer: