torsdag 19 mars 2009

det finns dagar..

"Det finns vägar som jag följer
och jag drömmer himmelriket
ligger runt vid mina fötter
Fast jag kämpar springer tiden iväg
Och jag fruktar ett liv utan dina andetag"
Idag är en sån där dag, då man inte vet om man vill lägga sig ner och gråta eller om man ska skratta. Jag vet vad det är som skaver och jag vet vad det är som händer, men jag vet inte hur jag ska reagera på mina tankar och känslor när de slår mot mitt huvud. Det är ganska mycket som har hänt på sista tiden och jag hatar det verkligen. Jag önskar bara med hela mitt hjärta att detta inte kommer kväva mig som förut! Jag har inte känt såhär på väldigt länge faktiskt och det är nog en del av anledningen till att jag inte vet hur jag ska bete mig eller göra för att det ska bli bättre? Jag hoppas bara att det går bort..

Inga kommentarer: