tisdag 24 mars 2009

hell yeah ^^


" Don't pretend, I think you know

I'm damn precious.
And hell yeah,
I'm the mother fucking princess.

I can tell you like me too,

and you know I'm right. "



Idag har det inte hänt så mycket i skolan mer än att vi skrev uppsatts nu i
eftermiddags,
dock gick det inte speciellt bra eftersom att jag fick totalt
hjärnsläpp när jag väl gick in och satte mig i aulan. Jag hade ändå suttit
och tänkt hur och om vad jag skulle skriva, men ändå så gick det inte som
jag ville. Men jag skrev4 sidor, så jag får hoppas att det räcker för
att kunna få G åtminstone?!

Nu är jag hemma, har inte så mycket att göra för tillfället.
Mer än att sitta och sjunga till Avril Lavigne - hon är riktigt grym!

Pratar också med lilla Sara och min älskling på msn.
Senare ska jag dessutom åka in till gymmet och vara lite nyttig,
ska träna oftare och hårdare så att jag kan få se resultat snart (;

Inga kommentarer: