lördag 28 mars 2009

drinkis !


Min Lime-drink, dock utan det röda!

Idag har det varit ganska lugnt i köket, det har gått lugnt och det var ganska roligt även om det inte var speciell god mat. Jag har nog inte sett någon äta så lite i vår klass som vi gjorde idag, haha! Men det stekta fläsket var gott iallafall, så det var något som man kunde äta :)

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig på Restaurangen, så körde vi ner till Maxi och handlade mat till kvällen och veckan. Det var en trevlig shoppingtur faktiskt, snabbare än vad det brukar gå. Haha! Och äntligen fick jag tag i blocket Amanda - woho!

När vi sedan kom hem så tjänade jag 140kr + 40kr sen i morse, genom att städa nedan våningen. Så det tog jag mig tid till att göra! Efter det så blandade jag och mamma några goda drinkar till m&p och mig. - Super gott! Och sen började vi på maten. Det blev Tacos :D , vi skulle ätit ostbricka. Men vi glömde bort det och gjorde en glass efterrätt istället. Men det var gott det också! <3

Inga kommentarer: