onsdag 13 maj 2009

closer ..

När jag kommit fram till busshållplatsen, där jag bytar buss. Så hade bussen som går mot mig, redan gått? Efter tio minuters väntande, förstod jag att det inte var någon försening. Så bussen hade kört iväg, utan att vänta in den kommande = vilket betyder att Skånetrafiken, fortfarande, sucks ass! - det är två anknytnings bussar, det är meningen att de ska vänta in varandra. Fatta det!?

Men i alla fall, idag när jag kom hem drog jag på mig mina 13'cm klackar, min syster satte igång lite klassisk musik och sen dansade vi Fox strot, vals, slow fox och bugg. Vi hade några problem i mellan åt och jag lyckades trampa henne på ena tån (dock inte med klacken - tur det!) Men det var jätte roligt och jag behövde lära mig lite moves, inför balen på Fredag.

Efter någon timmes dansande, kallade kära duschen på mig. Så jag har inte gjort så mycket mer idag, faktiskt. Var uppe och hämtade ett ljus, medan mamma tände ett för morfar, tände jag ett för Richard.
- skänkte en liten tanke till er som är i himlen och jag hoppas att ni har det bra. <3

1 kommentar:

SAn sa...

kunde Jamie dansa?! ;)