tisdag 12 maj 2009

fix, fix, snart färdigt!

jag har inte lagt in något inlägg på några dagar nu, jag har bara inte haft tid att sitta och dega framför datorn. Det är väldigt mycket på gång denna veckan, eftersom jag och Jonas ska på Bal i helgen. Så jag har varit iväg och hämtat min klänning - som jag lagt in bild på. Jag och min syster satt igår kväll och fixade med mitt hår och kom fram till en jättefin uppsättning som jag ska ha, och idag har jag varit och fått mina naglar fixade!

- Så som ni förstår, har jag haft fullt upp. Dessutom har/är det väldigt mycket med skolan just nu, eftersom vi snart slutar..

- det kommer upp bilder så småning om, här i inlägget. & det kommer fler inlägg efter helgen, jag lovar. Men denna veckan har varit körig! Håller på att plugga för tillfället, men var sugen på att uppdatera min blogg lite, så fick ta en liiten paus!

Inga kommentarer: