måndag 8 juni 2009

Malmö @ entré


gick upp vid halv tio ungefär, var beredd på att börja göra mig i ordning. Men jag kände att min mage behövde lite frukost först. Så jag bredde två Keso/skinka mackor och Allbran's flingor - super!

Nu håller jag på att göra mig i ordning, precis fixat ögonbrynen. Så nu ska jag börja med sminket! Hoppas ni alla får en bra dag idag. Själv ska jag möta upp Nadine inne på stationen klockan 12, och därefter beger vi oss till Malmö. Där vi senare idag ska träffa Evelina och gå och fika!

Det var längesen jag träffade en tjej kompis och hittade på någonting, så hoppas att detta blir skoj :) , vädret är dock inte så fint här. Hoppas att det är finare inne i Malmö, men vi ska bara vara ute mellan affärerna, så det blir nog inte så mycket ute. Men jag tar med ett paraply om ifall!

Inga kommentarer: