onsdag 2 september 2009

Malmö @ entré, igen

Jag har haft/har hela denna veckan fullbokad med saker som jag haft/har att göra. Det är ganska roligt eftersom jag inte brukar planera annars? Kanske en eller två saker då och då, men absolut inte en hel vecka. Haha!

Det är ju nämligen såhär att två tjej kompisar till mig fyller 18 på lördag (5 september) men bara den ena ska ha födelsedags fest. Så jag har haft fullt upp med att tänka ut present osv. Frågat runder en massa folk om vad man kan köpa, men inte någon har kommit med något vettigt svar, haha. Så jag fick slå ihop lite tankar, det gick ganska bra faktiskt. Var igår en runda i Malmö med min syster och min mamma, hittade present till min vän. + lite saker till mig själv, såklart (a).

Vi gick in på Gina Tricot, där jag hittade en super snygg klänning. Och in på någon sko affär, jag skulle egentligen köpt ett par svarta ballerina skor som jag skulle ha och jobba i. Hittade ett par fina och de kostade nästan ingenting alls, men det fanns bara ett par kvar och de var inte i min storlek - lite besviken faktiskt. Dock hittade jag lite andra snygga, med klackar. Så jag kom hem med ett par av dem och ska in och köpa de andra paret, eventuellt i morgon :D


Tack mamma.

Tack mamma.

Inga kommentarer: