lördag 19 september 2009

mmm, lovely!

vädret är bara helt underbart, kan inte förstå det? Men det är helt klart sommarväder fortfarande, dock är det inte lika varma kvällar längre - men hellre kalla kvällar än kalla dagar (:


Vaknade för en stund sen, blev inte läggdags förrän runt fyra tiden i morse så jag lät mig själv ha lite sovmorgon även om jag vaknat ett antal gånger och velat gå upp. Jag börjar bli frisk nu, min snuva är nästan helt borta - dock har den ersatts med en rejäl hosta istället. Men ingen konstant hosta, så det är ingen fara med det!

Ringde nyss min chef och vi bestämde att jag skulle jobba ikväll, så mycket jag orkade. Sen hade jag första tjing på att gå hem, eftersom jag fortfarande är lite krasslig. Inte så bra idé att vara i serveringen kanske, men jag går på medicin så det ska nog inte vara någon fara. Så länge jag inte pussas med gästerna, haha xP - vilket jag inte gör, so it's cool!

Nu blir det duschen för min del.

Inga kommentarer: