söndag 1 november 2009

sista helgen

i oktober!
var på maskerad i fredags i Tyringe, några tjejer från klassen som hade hyrt Lions. De hade lovat närmare 80 personer, men vi var nog inte över 50 när det var som mest folk. Hade haft väldigt höga förväntningar på den festen och trodde kvällen skulle bli "a good night", men det blev inte alls så. Alla blev utkastade redan kvart över elva, för att någon tönt ringde till polisen för att han inte blev insläppt? Och där tog kvällen slut. Det var bajs, vilket var synd.

menmen , livet leker!
igår bjöd vi hem lite folk till lägenheten, så satt vi här och tog det lugnt. Eller aa, det blev lite krök men det var chill. Ganska skönt med inte allt för mycket folk alltid, faktiskt! Det blev ganska sent dock, vaknade runt sju tiden i morse av att jag satt i en väldigt obekväm ställning i soffan. Så jag bäddade ner mig i sängen brevid Elin, som lyckats somna med kläderna på, men vaknade igen redan vid nio. Det blev alltså inte så mycket sömn för mig inatt, men konstigt nog är jag faktiskt inte trött?

Nu blir det att titta lite mer på Mtv, Made börjar ju snart. Antar det är marathon av det idag, igen? Såg det hela dagen igår, haha. Jag och Elin placerade oss i soffan efter frukost, vi tänkte ju bara sitta en stund? Men vi kom nog inte därifrån förrän tidig kväll. Men vi hade trevligt ändå!

Inga kommentarer: