onsdag 6 januari 2010

dear mr. president

Det går inget annat än att bara tycka om denna låten. Den är ju helt otrolig? Jag har blivit förälskad i den och jag verkligen älskar texten. När Mariette Hansson gjorde ett framträdande med denna låten, värmde det starkt inom mig. Det gick rakt igenom, allting hon sjöng. Hon gjorde ett otroligt bra framträdande och jag hoppas verkligen att hon kommer långt med sin sångkarriär!

P!nk gör ju denna låten egentligen, vet inte om det är hon eller någon annan som gjort den från början dock? Men iallafall, hon är ju en sådan tjej som man antingen älskar eller hatar. Finns liksom inget där i mellan :)

Texten hittar du, här .


1 kommentar:

Maja sa...

Det är Pink, och den är sjukt bra med båda artisterna! Det var fantastiskt att höra Pink sjunga den live!^^

Sv: Vad roligt att du fann inlägget underhållande!=) Ja, det finns få saker som gör mig så glad som när det går bra för dig, gumman!<3 Saknar dig med nu när vi inte ses så mycket. Men vi ska ju hänga lite nu i Lund, det ska bli mys!^^