söndag 30 maj 2010

äntligen hemma ..

tillbringat de senaste dagarna på Siesta - festivalen i Hässleholm. Spenderat en himla massa pengar, halsat, skrikit, autografer och blåmärken. Det är så det ser ut efter några sjukt bra dagar! Måste ju säga tack till er grabbar, för ett par minnesvärda dagar :) & några töser, ibland.

Nu är man lagom trött, orkade inte se hur huset såg ut när jag kom hem - bombnedslag! Lagade lite mat, som man så mycket längtat efter, hittade en mesig barnfilm - Tingeling och den försvunna skatten, slängde sig i sängen och hoppades på att inte behöva prata med någon idag/ikväll..

Som sagt är jag inte sugen på att umgås med någon, för tillfället. Men det fattas något i min omgivning, en påse godis, några gamla filmer och min pojke. Det hade varit en perfekt inte-göra-någonting-dag! :)
Men trots det är jag ganska sugen på att samla familjen och spela Alfapet, men jag undrar hur det ska gå om jag inte ens orkar finnas? -.-

Nedtrampad på Maskinen's spelning och ett jävla ös på Dead Prez.
Det är det enda jag orkar nämna om festivalen än så länge..


Inga kommentarer: