tisdag 25 maj 2010

grrr, give my laptop back ...

nu är det såhär att, när jag satt vid min dator här om dagen lade jag märke till att min webcam gick igång. Utan min tillåtelse alltså. Blev en aning fundersam och startade om Internet, då den stängde av sig. Igår hände samma grej, men jag ville inte stänga ner mina flikar så jag tejpade över den istället. (Man känner ju sig iakttagen, så jag gjorde det för att "ingen" skulle se mig..) Utan att veta vad som pågick..

& nu, det läskigaste av allt är att idag när jag kom hem från jobb. Berättade min syster för mig att min laptop blivit kirrad av någon smart jävel, som trängt sig in genom min brandvägg och nu styr min webcam och möjligtvis andra grejer..

Snacka om irriterande?
Så nu ska hon hjälpa mig att sno tillbaka min dator, innan för mycket grejer spills ut på Internet. Man vet ju aldrig vad hackers vill med informationen som går att hämta..

Fuck You, Hacker !

1 kommentar:

SAn sa...

Sv: tack sötis! :) <3

Ganska sjukt! Hoppas du fått tillbaka datorn nu ;)