söndag 27 juni 2010

dagen efter midsommar, eller just det. Det var igår!

Ojsan, men det är inte lätt att hålla reda på dagarna när man dricker ena och sover bort den andra.

Idag steker solen något underbart, inte ett moln på himlen. Tänkte snart åka iväg och handla solmadrasser, poolen kallar så det kanske är bäst att skynda sig?

En tjej kompis ringde för en stund sen och undrade om jag ville ha lite sällskap, vilket jag naturligtvis ville. Så förhoppningsvis får jag besök om en liten stund. Under tiden sätter jag på en kanna kaffe (som älskling önskat) och sätter mig för att steka i solen..

Min bok ligger redan i solstolen och väntar på mig. Dock är jag lite osäker på om det går att läsa när det är såhär ljust ute, det är en ganska stor chans att jag kommer bli bländad. Solglasögon på, så får se.

1 kommentar:

SAn sa...

Jag tycker att ni blev skitsöta på fotona! Och att ni skrattar och har er gör bara dom ännu bättre.. I like! :)