torsdag 29 juli 2010

29/7


Hissar:
  • semestrar.
    det är himla mysigt när man åker iväg, att bara få komma bort ett litet tag från, sin annars vanliga vardag gör väldigt mycket. Det betyder inte att man måste
    "leva ett dåligt liv" eller "hata sitt umgänge", men att få slippa allt ett tag och bara få vara sig själv - lära känna sig själv, se och uppleva. Det är härligt!

  • familj och syskon.
    det är kanske inte ofta man tänker på det eller lägger märke till hur mycket ens familj och syskon faktiskt betyder för en. Även om man ibland vill bunta ihop dom och stoppa dom i bakfickan, så finns det alltid en gnista kärlek som stoppar en. Jag tycker man borde uppskatta sina band mer, iaf någon dag i månaden. Haha!

  • Miley Cyrus.
    More known as; Hannah Montana. En riktigt kulig filur! Såg en film med henne här om dagen och den var himla bra, lite mesig men söt. Det enda jag saknade var att man inte fick höra hennes sångröst. Men hennes musik är bra, hon är väldigt duktig och hennes texter är fina.

Dissar:
  • att sommarlovet snart är slut.
    Kan knappt fatta det, lovet är snart slut och skolan börjar närma sig. Endast dryga tre veckor kvar, sen är det på det igen.. Dock har jag uppdaterat mig lite och skaffat en ny almanacka (vilket är kuligt), med bilder och sådant. Så blir lektionerna lite roligare! Ingen aning om hur våra klasser eller lärare kommer se ut, inte heller vilka ämnen som tillkommer eller vilka som åker bort. Men något vet jag - äntligen slipper jag köket, YES!
    & på tal om det. Vår nuvarande kökslärare har sagt upp sig, så jag undrar vem den nya är? hmm..

  • mitt rum.
    Trots städning, undanplockning, rensning och att det har tillkommit nya fina saker. Så ser mitt rum fortfarande ut att tillhöra någon i mellanstadiet, vilket är lite tråkigt. Jag har gröna väggar = fult. Jamie, vad tänkte du där? Min säng har för tillfället lila sängkläder, min bokhylla är proppad med grejs i olika färger. Jag menar, kan ni ens tänka er den kombinationen? Shiet..

  • Personer som klagar på alla bloggare.
    Jag tycker det är oehört irriterande när man läser folks bloggar, så som
    Kissies.se, Kenza.se, gaybloggen, etc, om deras läsare som kommenterar elaka saker eller liknande. Jag menar, vafan? Om du inte gillar det, varför läser du det? Människor, låt människor vara i fred så blir det så mycket bättre. Om någon gör något du inte gillar - bry dig inte om det, sålänge det inte skadar dig eller någon annan..


    bild lånad av; FalskSanning

2 kommentarer:

Stephanie Harms sa...

Men så är det tyvärr alltid, för ska alltid lägga sig i andras.

Maja sa...

Familj är det finaste!<3 Du.. Jag bor i ditt gamla HUDFÄRGADE rum. Så klaga inte;P