söndag 11 juli 2010

33 graders värme

VILKET UNDERBART VÄDER - POOLEN UPPSKATTAS på hög nivå.

det har varit underbart väder hela helgen och det är vi hjärtligt tacksamma över, poolen har verkligen varit uppskattad och den har fått mycket kärlek av oss alla var dag. Förra sommaren badade jag 1 gång, pga att det inte alls var tillräckligt varmt för att kunna njuta av det. Men i år - SHIT! Vilken underbar sommar, håller ni inte med mig?

Jag kan inte önska mer av sommaren nu, vi har fått det underbara vädret. Nu är det upp till oss vad vi vill göra med det, eller hur? Stranden har blivit besökt av mig också, men jag funderar starkt på att åka dit igen. Kanske testa en annan strand denna gången - variation är skoj!

Igår var underbart! Jag och älsk umgicks hela dagen, själva. Det var mysigt :) Det har blivit mycket jobb på hans sida, så vi har inte så många heldagar tillsammans. Men igår utnyttjade vi verkligen tillfället.. Direkt när vi vaknat åt vi frukost i trädgården - slängde oss i poolen (dock fick vi sällskap av syskonbarn) - körde ett boxningspass på gräsmattan - gick en sväng - körde ett basketpass på skolgården (där jag faktiskt vann - woho) - åt thaimat - tittade på tv/film - vilade en stund och när vi därefter vaknat vid elva tiden på kvällen, tog vi på oss lite varmare kläder och gick ut en runda. Vi gick ner till sjön - dock är där himla mörkt så jag var lite uppspelt i mellanåt, men det släppte ganska mycket då vi satte oss vid en "brygga" med bord och bänkar. Där var himla mysigt så det gör vi nog om fler gånger. Så jag hade en väldigt bra, underbar, mysig och rolig dag igår.

Lever i nuet och tar en dag i taget, med dig vid min sida - du gör mig så glad älskling! <3


Inga kommentarer: