tisdag 6 juli 2010

6. juli

Backstab är inte roligt och när det händer, är det oftast ingen som erkänner felet och tar konsekvenserna för sina handlingar. Vilket jag tycker är himla synd. & en sak till, att kunna gå vidare betyder inte att man förlåter..

Jag har ju fått en Tv av mina päron och igår hade vi invigning. Jag och älskling tittade på Percy Jackson - ganska mycket "Harry Potter" över den, men annars var den helt okej. Dock ingenting som jag skulle sätta mig och titta på igen, åtminstone inte nu framöver.

Ikväll blir det simning, det är dock inte lika roligt att åka dit själv. Kanske jag lyckas få med mig syster? Jag funderar också på ifall man ska ta cykeln istället för bussen dit - det är ju faktiskt bara ca 5km.

Det är ganska tråkigt på dagen när man går upp så tidigt som jag gjort hela sommaren, det känns som att jag hela tiden måste göra någonting - vilket jag måste, för att inte bli uttråkad. Anledningen till att jag går upp så tidigt är för att hålla älskling sällskap på morgonen innan han börjar jobba. Och sedan har jag ganska svårt för att låta mig själv somna om, vilket är lite irriterande faktiskt.. Men igår städade jag och pysslade med mitt rum, så det finns inte så mycket kvar att göra där. Men jag kan säkert komma på något att göra lite senare, tvätta är ett måste - känns som att det händer vääldigt ofta nu för tiden? Men det blir nog inte förrän framåt lunch eller så.. ( Jag menar, det bästa är ju att man kan skjuta på det någon timme, om man har hela fm. på sig, hihi.)

Nu blir det bloggläsande - jag måste ju erkänna att jag älskar att läsa andras bloggar. Man lär sig alltid något nytt och det finns så himla mycket intressant att läsa och välja mellan. Me like! Sen blir det film tittande.

1 kommentar:

SAn sa...

Cykla! Gör det! :)

Nä eller hur... Åhh, jag älskar färgen! Turkos är en av mina absoluta favvisfärger! :)