tisdag 6 juli 2010

MAIL MOTHERFUCKER

JAAG älskar att få post. Jag kommer ihåg när jag var mindre då jag alltid blev arg för att jag aldrig fick något, medan mamma och pappa alltid fick - varje dag? Det var verkligen inte rättvist.. Eller vänta, jag tror det är så fortfarande ;) hahaha!

Men idag fick jag massvis med post. Jag fick ett från banken, ett från polisen och ett från posten själv. Jag har nämligen något att hämta ut. Undrar vad det kan vara - mohah! HEMLIS.

Älsk slutade nyss jobba, så nu blir badrummet ockuperat. Tur att vi har två! Jag tänkte åka och hämta ut min post och samtidigt gå en runda i affären, det är alltid skoj. Behöver handla en del till mitt kommande projekt inför i morgon. Jag läste nämligen SAn's tränings-blogg, som jag gör varje dag iofs, och där hittade jag ett recept som hon använt för att göra hemmagjord müsli. Det är en super bra idé - att man inte tänkt på det förut? Det tar bara 20 minuter att göra och det kostar inte i närheten av vad det gör att köpa färdig. Som man dessutom måste göra hela tiden.. Nej, så det blir till att göra i morgon förmiddag! - Yippi, då har jag något att se fram emot, haha!

Nix, byta om - sätta upp håret och därefter bege sig mot affären/posten!

1 kommentar:

SAn sa...

Kul att du läser träningsbloggen! :) Ibland kan jag nästan finna den mer intressant än min andra.. Fast inte alltid förstås!

Ang müslin så beror det ju på vad man har i den. Jag köpte lösvikts-frukt&nöt-mix och den kostade uppemot 30 spänn och det är ungefär vad en müslipåse kostar på affären. Men det är ju framför allt nyttigare! Och godare! Så helt klart värt det! :)