torsdag 1 juli 2010

eclipse

Som jag trodde fanns där inga biljetter kvar att reservera för ikväll - som jag dock ändå hoppats på - men antagligen blir det att jag bokar biljetter i morgon inför Lördag kväll, om inget annat kommer i min väg. Jag hade dock planerat en heldag/kväll innan bio'n, med att se de andra filmerna, middag och hela köret, men vi får se hur det blir med det.


Samtidigt hade vi som förslag att åka till Åhus på lördag, steka på stranden och ta ett dopp i havet. Och om det blir så, flyttar jag nog filmen till på söndag kväll istället. Men vi får se hur det blir med den saken..!

Älskling håller fortfarande på att målar huset, han är duktig han! 1½ sida är helt klar och han satte nyss igång med att börja måla nästa sida. Det tar ett tag, med all slipande och tvättande som han också sysslar med. Men som det ser ut nu så kommer det nog bli riktigt fint när allt är klart! Jag håller på honom ♥.

Jag har en känsla av att det var någonting som jag skulle göra idag, något som jag har bestämt. Men jag kan inte komma på vad det är för något? De jag frågat kan inte minnas att jag berättat om något, så det verkar inte vara något mer än en känsla..? Jag kanske är MENAD att göra något idag.. Hmm, jag får nog ta och klura på den saken en stund! Och medan jag gör det, fixar jag ihop lite fika till oss alla.

Inga kommentarer: