fredag 1 oktober 2010

Värk i skelettet och musklerna, Linus säger att vitlök och väntan is tha shit. Kanske något att testa?

Jag har av någon anledning fått super ont i mitt skelett och muskler, jag vet inte riktigt vad det beror på. Men det är lite läskigt! Det började med att jag blev förkyld och fick ont i nedre delen av ryggen, sedan stramade det ned i vänstra låret/musklen. Igår fick jag ont i hela axelpartiet och runt skulderbladen, som sträckte sig ut på överarmarna. Och vid sovdags började mina ben att krampa, det kändes som att mitt blod var kokhett och flöt runder och värmde upp mina ben något enormt. En ganska skön känsla, som en bastu, men på ett obehagligt vis. En aning creapy!

Funderar på att ta ett besök till läkaren, för att se så att det inte är någonting allvarligt? Kanske är det bara förkylningen som har spridit sig, vilket man hoppas på. Så att det inte är någon influensa eller något ännu värre.. Det är lite bättre idag, men när jag sitter här får jag extremt ont. Så jag måste alldeles strax byta ställning - tänkte lägga mig på sängen och fortsätta på boken jag började läsa igår. Den är väldigt intressant!

Inga kommentarer: