tisdag 26 oktober 2010

datorproblem, outfits och en sjuhelveteskväll

Jag hade ett himla problem med att få igång datorn i morse, vilket var obehagligt då min stationära inte går att använda pga virus och jag har ännu inte fått den fixad. Det skulle alltså betyda att jag inte haft någon dator om denna tagit självmord! Hemska tanke.. Det låter desperat, men jag älskar min dator, den är bäst och så mycket man kan använda den till - super! Jag är verkligen jätteglad för min fina present, tack mami och papi!

Då fyllde min systerson år igår, arton år. Det känns ganska gött, men ändå orättvist. Orättvist att han ploppade ut före mig, men riktigt gött för att det då är ett bevis på att det snart är min tur. Jippi! Dock kommer det nog inte att bli så mycket ändring, mer än att jag kan göra exakt det jag gör nu, fast lagligt. Men det kommer ju bli skönt, slippa planera varje festkväll, kunna ta det som det kommer. Det ska bli härligt!

endast en månad och elva dagar kvar.

Idag är det ju Halloweenfest på Harrys, det ska bli super. Köpte ju en outfit av emelie som jag nämnde tidigare, jag fick paketet igår. Har dock bara testat den en gång så får göra det igen senare idag. Men den satt bra och jag har nu kommit underfund med vart man skulle ha den där lilla grejen som följde med. Tänkte först runt halsen, men det stämmer ju inte? Så gick inte och tittade på hennes bilder hon sänt mig och kom på mig själv om att den faktiskt ska sitta på huvudet. Ja, ibland är man inte alltid sådär jättesmart, haha!

Jag hoppas på en riktigt bra kväll med mina töser och att de har hittat fram en outfit, de med. Annars får vi hitta på någonting snabbt under dagen och sticka iväg och fixa det! Jag har packat min väska inför ikväll och ska be mami ta med den in när hon ska köra in till stan, så kan vi byta. Jag har nämligen redan en skolväska att bära runder på och två sådana blir bara jobbigt.. Fick t.o.m plats med mina skor där i, längst ned. Perfekt!

gud vad jag saknar mitt långa hår, jag vaknar varje morgon
och önskar att det ska komma tillbaka snart.

Inga kommentarer: