måndag 25 oktober 2010



Har precis börjat skriva på arbetet igen, har skrivit tre sidor än sålänge, efter en middagspaus och en postpaus. Jag upptäckte att jag hade fått mitt efterlängtade paket ifrån emelie. Jag testade den dock bara lite hastigt för att försäkra mig om att den passade. Paketet såg ut som en liten fotboll och jag var först lite osäker på vad som fanns där i, men när jag såg att min adress var felstavat så smålog jag lite grann och förstod att det borde vara ifrån henne.

Det var lite gulligt skrivit då det var felstavat, inte för att det gör någonting, det kom ju rätt. Men jag antar att du skrev det hastigt och missade en bokstav, du kanske inte ens visste om det? Haha :) Det gör inget. Det var lite sött! Jag måste också passa på att säga tack så himla mycket, den satt perfekt. Ska testa den igen i morgon bitti, även fundera ut vad jag ska ha för skor, smink och håruppsättning till. Men det kommer nog bli hur bra som helst!

Och du får påminna mig lite grann om fotona som jag lovat dig, annars finns det en stor chans att jag glömmer sända de till dig, så ett mail om en dag eller två skulle sitta perfekt. Ska även sätta min kamera på laddning nu också, medan jag kommer ihåg det. Så det kan bli en del foton i morgonkväll!

Inga kommentarer: