tisdag 19 oktober 2010

Fel nedladdning - frispel. Träning kommer snart.


Jag upptäckte förut att när jag laddat ned *vilket jag naturligtvis inte gjorde* så på något sätt har jag fått två säsonger istället för en? Och tydligen har jag tittat på heelt fel säsong till att börja med.. Vilket betyder att jag nu tittat färdigt på säsong 3 istället för vad jag trodde var 2'an. Vadå börja baklänges -.- ? Så nu håller jag på att få hem säsong tre och fyra, vi får se ifall avsnitten är samma? Om det är det.. Kan det vara en bra sak, då har jag ju alla. Men att se om det IGEN, verkar inte vara jätteroligt!


Och inte mindre för det, jag får spel! Och det blir inte bättre av att veta att jag nu har slösat bort hela dagen på att försöka något jag tydligen inte kan.. Nu får jag plugga på kvällstid istället - great!? Endast en timme kvar till träning - jag längtar.

Ringde min sim-budy nr.1 och berättade att bussen gick fem i sex, gav henne inga alternativ till att säga Nej och la sedan på luren. Jag kände mig ganska stolt! Att jag vänt på det en del, det är nu JAG som tjatar om träning, och ingen som tjatar på MIG. Hehe - tack boyfriend, än en gång!

Eller aa, lite tjat får jag höra ibland. På helgerna då jag tillbringar tiden med min pojke. Ibland vill han springa, cykla och hitta på fysiska aktiviteter, som inte alltid jag vill. Men han brukar alltid lyckas övertala mig - jag ger mig oftast, och när vi väl kommit igång så kommer jag på mig själv att jag faktiskt tycker om det. fortsätt med det, även om jag har en sur min i ansiktet de första fem minuterna.

Inga kommentarer: