tisdag 19 oktober 2010

Grr, ingen simning - massvis med studier

Sen när började jag bli irriterad för att jag inte kan träna, Bra Emilia! Jag gjorde en snabb koll i min almanacka och fick se att jag faktiskt har en hel del att göra. Och jag gör det hellre nu än att förstöra helgen, den vill jag spara till allt mys ♥.

Massvis med pluggande ligger framför mig har jag nyss insett. Och jag måste verkligen få gjort en del ikväll! Syster ropade nyss, jag har redan varit duktig och dukat, tänt ljusen på bordet och gjort det mysigt. Och nu tror jag att hon kallade för att middagen är serverad. Tog en smygtitt när jag sprang förbi köket förut och det såg väldigt mumsigt ut!

1 kommentar:

emi sa...

ja jag tycker det är skitgrymt att en dagbok kan hjälpa en så pass mycket. skrev också dagbok förr men då var det ju inte alls på samma sätt och man tröttnade snabbt. nu skriver jag saker jag aldrig skulle våga skriva i bloggen :P

det känns som att prata med någon som ger en skitbra svar, bättre än nån annan, men egentligen hjälper jag bara mig själv :P det är rätt coolt :D blev så annorlunda att få allt svart på vitt istället för en grumlig sörja i mitt huvud som bara flöt omkring.svårt att förklara :P
tycker absolut du ska köpa en dagbok :D <3