torsdag 7 oktober 2010

första dagen och jag glömde mobilen.
När jag gick upp i morse var det verkligen kolsvart ute, det kändes som att det fortf var natt och jag kunde inte riktigt förstå varför man måste gå upp så himla tidigt varje morgon? Jag önskade då att få ett bra jobb, med bra tider och att man åtminstone inte börjar förrän vid tio. Men jag antar att det bara händer ett antal få gånger -.-

Det var en bra dag på praktiken, trivdes mycket bra som jag också trodde att jag skulle göra. Folket där är väldigt trevliga och dessutom roliga, precis som jag mindes det. Dock är det mycket skitsnack om själva jobbet, men jag antar att det är så överallt efter ett tag..?

Jag kom hem för en liten stund sedan, frös så himla mycket så jag kastade mig i duschen och duschade en varmdusch, verkligen. Jag tittade mig nyss i spegeln och jag är fortfarande väldigt, väldigt röd om kinderna, glansig och jag är väldigt varm. Och jag har inte ens satt på mig några strumpor ännu? Himla najs, det är underbart när man är varm :)

Nu tänkte jag börja plugga så smått, eller nej, ganska mycket faktiskt. Har en hel del att göra tills i veckan, Mån-Ons är det fullrulle i skolan med inlämningar, muntligt framförande och prov. Så en del läsning och skrivning behövs verkligen göras ikväll. Så det är så min kväll kommer se ut, plugg-plugg-middag-plugg och åter lite plugg och sedan läggdags. Så jag är verkligen ingen rolig prick ikväll, inte!

mån:
Drycker - inlämning
Svenska - inlämning + muntligt framförande, "min språkutveckling"
Tis:
Religion - muntligt prov, Islam.
Ons:
Samhälle - prov, demokrati & diktatur.


Inga kommentarer: