torsdag 7 oktober 2010

studera, inte alltid så roligt.
mitt teckensnitt är fortfarande inte helt okej. Jag förstår inte vad som har hänt med det, det måste vara något fel på min dator? Vilket det är.. Det ploppar upp några konstiga saker ibland på datorn, den fungerar lite som den själv vill. Min pojkvän har tagit en titt på den och fixade ett anti-virus till mig som var super bra. Men nu har ju det gått ut, så nu attackerar dom min dator igen! Och jag vet inte hur man uppdaterar, så det gör ju inte saken bättre :/ Får be honom ta en titt när han kommer hem i helgen!

Japp, japp. För det ska han - komma hem alltså. I morgon kväll, det ska bli himla mysigt. Det var längesedan han var här nu, var iofs här en runda förra veckan. Kom jättesent på kvällen och åkte hem tidigt nästa morgon, så det var inte en lång stund. Men nu stannar han hela helgen, det ska bli super mysigt! :D Får se vad vi hittar på för något..

Har precis pluggat en massa. Religion och Dryck, skrev en bunte instuderingsfrågor i vart ämne. Inte det roligaste direkt, men det lär ut ganska bra genom att skriva och svara på frågor så en del uppskattar jag det, även om jag inte alltid kan erkänna det, haha :) Jag skulle egentligen börjat på mitt Svenska arbete som ska lämnas in på måndag. Men jag orkar faktiskt inte! Jag vet inte riktigt hur långt det skulle vara, men eftersom att det ska vara ett muntligt framförande så antar jag att det ligger på tre sidor eller något och det tar ju inte så himla lång tid att göra, så jag tror att jag sparar det tills i morgon!

Ska in en runda på Facebook, läsa lite bloggar, jag har ju mina favoriter! Och sen blir det nog en liten stund framför tv'n, ska också se en snutt av idol-kvalet från i fredags - jag har ju fortfarande inte sett färdigt det.. Sen blir det läsning, i min bok! Jag älskar den och jag är väldigt stolt över mitt köp :)

Inga kommentarer: