fredag 22 oktober 2010

freeeeedag , äntligen !

Fullt upp i restaurangen, fullbokat och ändå tryckte vi in några drop-in! Det är så det ska vara, det är då det är roligt, all dö-tid är bara onödigt och ger en bara ännu en anledning till att tröttna på det man pysslar med. Vi var bara fyra tjejer i servisen idag, de flesta av oss trodde det skulle bli kaos men jag tyckte det rullade på väldigt, väldigt bra men mot slutet kändes det som att hälften av oss tappade intresset. Hmm - illa tjejer!

Ikväll blir det fest. Shit, jag minns knappt sist jag festade? Jo, med töserna för tre veckor sedan på Harrys. Men annars, ingen j*vla aning. Men faktiskt så känner jag mig ganska stolt för det, man känner sig "bokad" på annat sätt. Och ärligt talat har det varit fullt upp i skolan väldigt mycket, varje dag, så man har liksom inte haft den där orken och energin till att festa, som man annars brukar ha på vecko-slutet. Men nu, nu är jag sugen! Så nu kör vi.

Dock är inte töserna med ikväll, de jobbar och är ute på natt-fiske? Ja, jag tänker inte ens öppna en diskussion om den saken, haha. Men det är synd att de inte deltar, men på tisdag - då kör vi, flickor.

Inga kommentarer: