onsdag 13 oktober 2010

Nöjd och belåten.

Precis lagt mig ner för att känna hur höst-kvällen tar in på en. Kändes riktigt gött att slänga sig här och bara vara, efter ett träningspass och en trevlig kvällsrunda tillsammans med Elin. Jag underskattar verkligen inte träning. Speciellt inte simning, jag har kommit fram till att jag fortfarande älskar vatten! Näst intill alla småbarn älskar det också - jag har inte riktigt kommit bort från det. Vad bra!

Kvällsmaten fick bli en tallrik med müsli. Det var super gott! De senaste dagarna har jag kommit på mig själv att jag har lärt mig väldigt mycket utav min pojkvän, alltså väldigt mycket. Lärt mig allmäna saker, lärt mig lite om många olika saker, men även lärt mig att uppskatta vissa saker. Från överhuvudtaget till ett annat sätt, och även att vara mer positiv till saker runt omkring mig.


Inga kommentarer: