torsdag 14 oktober 2010

Vaknade, var glad - blev irriterad, nu är det bara tjugo minuter tills jag måste bege mig mot Apu'n.

Jag kan bli väldigt lätt irriterad på morgonen, speciellt om jag har något som jag måste göra, som jag egentligen inte vill, framför mig. Då kanske jag är lite mer än lätt- men det är kanske inte rätt egentligen.. But thats me!

Ringde nyss till min praktikplats och ville byta dessa två dagarna till ett par andra dagar, kvällar. Men hon behövde mig idag, endast över lunchen. Och eftersom att hon la upp det på det sättet kunde jag ju inte mer än att säga "Okej". Av artighet, Jamie? Så denna dagen blev ej bytt, vilket betyder att jag om tjugo minuter måste ge mig iväg. Men i morgon, kan jag byta till att ha praktiken på en tråkig dag. Som en måndag, då man ändå inte har något vettigt för sig.

Dessutom har jag enormt mycket plugg de kommande två veckorna, känner jag. Jag måste komma igång med mitt projektarbete dessutom, vilket är en stor grej. Jag har kommit fram till vad jag vill göra för något, men har inte riktigt fått kontakten med mina "hjälpare". Får be mamma ringa ett litet samtal så kanske det ändrar på sig inom en snar framtid..

Nej, nu börjar klockan dra ihop sig!

1 kommentar:

Maja sa...

Det är bra gumman, man måste bita ihop och le ibland. Än mer i restaurangbranschen - där är det den huvudsakliga arbetsuppgiften.;P