torsdag 14 oktober 2010

Nu, till den stora frågan

Min främste "sim-budy" är sjuk och nu är frågan ifall man ska ringa till henne och höra ifall hon är frisk nog att hänga med ikväll? Och om svaret blir nej, ska man ta sig i kragen och åka dit själv. Jag har inte varit där förut och simmat själv, har alltid haft någon i sällskap..

Men när man tänker på det, så kanske hade det varit ganska gött att åka själv någon gång. Rensa tankarna, bara vara och inte ha någon annan att "få med" eller hinna ikapp. Bastun är go, kanske inte så roligt själv. Men jag tror att det kan vara en "kick" att åka dit själv - det kommer få mig att göra det fler gånger. Så jag tror jag kör på det..

Jag kan knappt fatta att jag gör det här. Haha, simma tre gånger i veckan? Det är helt sjukt, för att vara jag. Men det är så det är, mitt nya liv. Och det känns gött! Det är också roligt att höra när folk berömmer er när man talar om att man simmar, det är en himla rolig sport! Jag bara älskar vatten.

Inga kommentarer: