torsdag 14 oktober 2010

Träningen gjorde susen, sovmorgon väntar.

Kom hem från träningen för en timme sedan, känns gött. Det gick super att simma själv - dock blev jag lite irriterad över att det helt plötsligt blivit populärt att simma? Idag var vi jätte många som motionssimmade, vilket det aldrig annars brukar vara. Alla andra gånger har vi max varit fem stycken.. Och idag var vi närmare tio. Förstå och medlid, 5 pers på en 25m längd - som dessutom bara är tre/fyra meter bred? Och det jobbigaste av allt var att vissa inte höll ett bra tempo utan drog ut på det och var jätte långsamma, jag körde en omkörning en gång. Och sedan bytade jag bana - vem orkar dryga ut på sina egna resultat, tack vare någon annan?

Pratade nyss med älskling, han är för underbar

Nu tänkte jag titta på DHW, därefter blir det nog lite läsning. Och som jag sa förut ska jag försöka stanna uppe lite längre än vanligt för att kunna njuta av att jag har sovmorgon och inte något som kallar i morgondagen. Skönt!

Inga kommentarer: