torsdag 14 oktober 2010

två timmar kvar till träningen, mycket dö-tid.

Gött, det känns så himla bra när man tittar på klockan och inser hur mycket tid man har att inte anstränga sig alls på. Jo lite, plugga och planera - men hur många muskler mer än hjärnan behöver man använda för det? Så jag tycker det är bra att det är två timmar kvar för mig att bara ligga här i sängen och inte behöva skutta upp förrän jag ska iväg.

Dock har jag sänt bud med mamma att köpa hem massa gott så jag kan äta müsli - jag försöker nämligen lära mig att äta allt det där som min pojkvän äter. Alla sorters nötter och sådant nyttigt som müsli. Vilket jag inte direkt tyckt om förut! Men nu, nu är det ändringar..

Och nu, nu är det dags för ett avsnitt av DHW. Jag kom även på att jag måste slänga upp lite bilder snart - det kommer senare ikväll. Eftersom att jag inte tänker gå ur sängen just nu, trivs bra här med mitt dun-täcke och miljontals kuddar, hihi!

Inga kommentarer: