söndag 17 oktober 2010

söndag kväll, klockan slår strax midnatt

Har nu tittat på två avsnitt av desperete houswifes, riktigt bra serie måste jag säga och den väcker känslor i en som man trott att man förträngt. Jag har blivit kär i den, wihi! Klockan är strax tolv och jag är faktiskt inte trött ännu, tänkte se ett avsnitt till. Beroendeframkallande, ja! Och därefter blir det nog sovdags, om inte så blir det i sannolikhet något inlägg till.

Jag har inte varit vaken såhär länge på ett bra tag, hade ju planer på att utnyttja torsdags kvällen till det. Men alla som känner mig hade kunnat hålla med om att jag inte är världens bästa på att "vara vaken kvällstid", det är ungefär som att när det blir mörkt så tror min kropp/hjärna att det är sovdags. Och det kan ju medföra vissa komplikationer nu på vintertid, då solen går ned redan vid sju tiden...?

Inga kommentarer: