fredag 1 oktober 2010

Tjejkväll; två gånger på två veckor. Jag? Nej, kan knappt tro det jag själv, men det har varit otroligt roligt.

Det var ett himla bra tag sedan jag fick en koppling till några tjejer, som jag faktiskt tycker om att umgås med. Det har aldrig hänt förut i mitt liv, någon enstaka under en liten period. Men aldrig tillräckligt många för att kunna ordna "tjej-kvällar". Det har alltid varit en tanke, att det skulle kunna bli himla skoj att ordna upp. Men det har bara inte blivit så, jag har aldrig känt det bandet till tjejer. Har alltid tyckt de varit bråkiga, tråkiga, tjabbiga och enormt gnälliga. Mycket snack och ingen verkstad, men det har aldrig varit något problem i mitt "killiga-umgänge" som jag hade när jag var mindre..

Haha, nu blev det nog väldigt, väldigt komplicerat skrivet. Men det jag ville komma fram till var att det har varit otroligt skoj att hitta några tjejer som man kan umgås med, utan en massa trams etc. Jag uppskattar våra kvällar tillsammans och jag hoppas vi kan fixa till något snart igen, töser!

Onsdagen den 22'e sep;
tjejkväll/förfest @ Erikas
innan utgång på Harrys.

Hennes dator är väldigt liten, med väldigt små högtalare =
inte så bra ljud. Dessutom inga externa högtalare, haha.


Bäst att se till så att man verkligen får ut det allra sista.


Elin taggar ölen !

Onsdagen den 29'e sep;
tjejkväll @ erikas.
middag och idol.


Tacos till middag - hur underbart är inte det?


elin väntar otåligt på maten.


Sugen på mat i magen, gumman? Nyss rullat ihop när jag utbrister
att vi måste skåla. Glaset i ena handen och maten i andra.


Favorit-idol började, så jag tyckte det var en bra idé att
förflytta oss in till vardagsrummet.


erika, jag och elin.

Inga kommentarer: