onsdag 17 november 2010

Onsdag. snart är veckan slut!

Precis fyllt i en blankett om hur vi tycker skolan är, om vi trivs och om vi någonsin blivit utsatta för mobbning. Jag undrar hur de andra värderar sina blanketter? Min ser nog ganska bra ut, lite kritik på lärarna och information om inställda lektioner, byte av sal. Annars ser det ganska ljust ut och denna linje är absolut att rekommendera till de nya gymnasieeleverna till hösten!

Ska fortsätta med lektionen om en stund, blir nog utvecklingssamtal. Jag är nästan hundra på att jag ligger ganska bra till i de flesta lektioner. Min närvaro var bättre än någonsin, undrar om det ändrats sen två veckor tillbaka? Nja.. Vi får se!

Idag är det faktiskt lillördag, vilket betyder en kväll med mina töser. Jag hoppas på att det blir det, det var ett tag sedan vi träffades. Om det blir av, är det min tur att bjuda på värme (alltså, min tur att bjuda hem dom). Det kommer bli en bra dag!

Inga kommentarer: