måndag 8 november 2010

Första dagen efter nio dagars ledighet.

Det är tufft att behöva gå upp och faktiskt ta sig iväg direkt på morgonen, när man inte gjort det på nio dagar. Dock tillbringade jag inte alls lång tid på att göra mig i ordning, utan drog på mig ett par jeans, en t-shirt, en tjocktröja, min älskade mössa, en av mina vinterjackor, och mina uggs innan jag gick ut genom dörren. Så, så himla mycket kanske jag inte ska klaga..

Jag hade ju som sagt prov idag i näringslära, med tanke på förra inlägget kan man på ett ungefär förstå vad det handlade om? Dock blev det inget mer pluggande igår kväll för min del och inte heller i morse under bussresan då jag träffade en vän, så vi pratade om körkortet hela vägen in till stan och jag glömde bort att titta över papprerna. Jag kom på mig själv att sno en halvtimme av timmen innan provet, till att läsa på. Men när den lektionen skulle börja fick jag reda på att provet flyttats fram, vilket betydde - ingen plugg tid för mig, inte. Det gick alltså inte så värst bra för min del. Dock skrev jag på mer än vad jag förväntat mig, efter att bara ha glimtat över stencilen. Dock förväntar jag mig inte mer än ett godkänt. I hopp om ens det!

.. dåligt emilia, dåligt..

Inga kommentarer: