onsdag 17 november 2010

LILL LÖRDAG !

Jag är super sugen på att dricka lite vin med mina töser ikväll. Det är ju som sagt vår kväll, ikväll! Men Erika har gått och blivit sjuk, så hon kommer inte kunna dyka upp. Väldigt synd! Jag och Elin bestämde att vi skulle sticka och simma vid sex tiden, efter det ska vi klippa mitt hår. Tror det blir hemma hos henne? Vi påbörjade ju klippningen förra veckan, men jag har funderat och nu bestämt mig för att klippa till resten också. Så det ska vi göra! Kanske blir det även att klippa upp "ovanhåret" en aning, för att få lite mer volym och liv..

Ska se om man kanske kan slingra med sig någonting när man går. Jag hoppas att vi får en super bra kväll! Jag funderar även på om jag ska ta cykeln och cykla in till Sösdala, till simhallen? Lite extra motion. Har ju fixat ny musik på mobilen, så det skulle nog gått bra. Dock börjar det strax bli mörkt och lilla hållet dit är bättre att cykla, så jag får nog bege mig väldigt snart. (Är ju en aning mörkrädd) Men nu är klockan inte alls mycket.. Vi får se!

Inga kommentarer: