måndag 10 januari 2011

kläder, kläder och älskade skor.

Alla vet ju att det inte finns någonting bättre än ett par helt nya skor, ett par riktigt snygga jeans - som sitter sådär helt perfekt över rumpan. Eller en jättefin klänning som man matchar med ett par solbrända sommar-ben. *drömmer mig bort*

I'm back! Åh, nu är det bara några enstaka dagar tills min första leverans är på plats. Jag längtar så himla mycket tills mina kläder kommer - det är alltid lika roligt. Ibland lite roligare än julafton - man vet liksom att man kommer tycka om presenterna, höhö.

Jag beställde faktiskt en andra leverans för bara några minuter sedan. Som min kära pappa erbjöd sig att betala - såklart kommer jag dock betala tillbaka. Men jag var bara tvungen, jag har ju faktiskt varit kär ett tag... i de där skorna? Och man ska ju aldrig slänga bort "en ny kärlek", så de andra plaggen fick följa med.

Nej, nu blir det nog för mycket. Igen! Kanske är det som jag säger - ibland har jag så mycket att säga, eller skriva så att jag måste dela upp det för att kunna göra det mer intressant. Som "nya ämnen" liksom? (Inte för att jag någonsin använder det uttrycket i verkligeheten -.-)

Nu avslutar jag här, detta inlägget åtminstone. Kanske kommer det något mer senare? Men nu ska jag titta färdigt på den filmen jag började se på i fredags - undrar egentligen hur mycket jag kommer ihåg...

Inga kommentarer: