tisdag 11 januari 2011

rena rama julafton, all over again

Som jag trodde så kom det första paketet idag, alltså första leveransen, vilket betyder det största paketet med kläder, wiho. Jag blev super nöjd, allting sitter väldigt bra - dock testade jag aldrig koftorna, men det ser ut som att de kommer sitta hur bra som helst. De var i oversize, så jag beställde i min vanliga storlek och de ser helt perfekta ut i storleken. Får testa de i morgon, jag hade bara ork till att prova hälften!

Min keps, som också var en del av paketet, satt hur bra som helst. Jag brukar annars inte passa i varken keps eller mössa, så jag köpte något som var någonstans där i mellan och jag tyckte i alla fall att den såg helt okej ut. Den passar perfekt till sådana där "lagom kalla" sommarkvällar, när man sitter framför brasan, knäcker en öl och grillar.. Jag tror inte det kan bli bättre!

Jag har fortfarande inte fått tillbaka min mobilsladd så jag kan inte slänga upp några bilder. Eller jo, kan låna systerns! Perfekt.. ett problem ur världen! Då kan jag fota kläderna i morgonkväll och slänga upp här på bloggen. Den kan behöva bli lite uppdaterad med några foton (:

Inga kommentarer: