onsdag 5 januari 2011

mitt år - 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev kär på riktigt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
* Lite bättre självkänsla, de dåliga dagarna.
* Bättra på betygen en aning.
* Ett sundare liv.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det är en del. Men speciellt utvalda:
* feb: 14 - 15
* dec: 31.
* semestern i Norrland.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag höll huvudet högt och tog mig genom allt som gjorde ont.

9. Största misstaget?
Försökte vara vän med en manipulativ bitch.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk och skadad.

11. Bästa köpet?
* min kamera.
* julklapparna jag gav bort i år.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Saker som gjort mig glad.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, min pojkvän, min familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
* Remnant ft. scar - know this.
* Top 25 2009.
* Only Girl (in the world) - Rihanna.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare. Och lyckligare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat den där sista gnistan till betygen, som jag istället kastade iväg.

7. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått illa för andras skit-handlingar.

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen :)

19. Blev du kär i år?
Ja. ♥

20. Favoritprogram på TV?
* How I met your mother.
* Scrubs.
* 2 and a half men.

21. Bästa boken du läste i år?
Läste aldrig en hel bok.

22. Största musikaliska upptäckten?
Att all min pojkväns musik faktiskt inte är så dålig. Höhö!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
* pälsjacka
* pälsväst
* fina skor
* & en massa annat.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Boxningshandskar. Men det gör inget, alla mina presenter var underbara.
Min plånbok är inte så dum - jag köper mig ett par :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
* Sminkade mina ögon i varsin baby-färg,
* Utgång på Harrys med min bästa vän,
* Drack en hel del drinkar i baren
* Sov i en trappuppgång
* Blev hämtad av Papi, och sov gott i min säng lagom till morgonen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En lägenhet och en resa, hade inte suttit fel.
Men mitt år har varit perfekt, jag önskar inget annat!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
* Like Me - Only!

29. Vad fick dig att må bra?
Allt glatt. Många underbara minnen ♥.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag var nog faktiskt aldrig så "kändishet".

31. Vem saknade du?
Min vän, Rele. ♥

32. De bästa nya människorna du träffade?
* Min pojkväns familj. ♥
* Min fina Elin. J ♥
& en hel drös andra trevliga personer.

Inga kommentarer: