onsdag 5 januari 2011

Rise And Shine, sleepyheads!

Om man går upp i tid, har man hela dagen på sig att både göra inget - och även en hel del nytta. Tänkte tvätta några maskiner tvätt under dagen, bra - så får jag det gjort!

Jag vill gärna packa upp mina presenter och julklappar som täcker hela rummet. Men jag har ingen plats att sprida ut de på! Jag funderar starkt på att ta en shoppingrunda idag - en garderob hade varit behövligt och mina hyllor måste verkligen sättas upp. Jag vill göra om mitt rum & jag vill göra det nu - men först måste jag sprida ut sakerna så att jag får plats att röra mig. - Lite smått panik!?

Jag är bombsäker på vad jag vill göra och jag vill göra det nu. Men min plånbok håller inte riktigt med mig och inte heller den andra hälften! Så jag tror jag får ta en sak i taget.. Kanske dags att se över almanackan nu - en planering hade inte suttit fel!

Min blogg börjar gå in i en slags torka nu, har haft väldans mycket för mig de senaste veckorna så datorn har inte riktigt hängt med i svängarna. Dessutom lånade jag ut min mobil-sladd till en vän för drygt en månad sedan, men har fortfarande inte fått tillbaka den. Börjar tänka att det var ett stort misstag -.- Jag vill gärna lägga in foton och uppdatera så mycket som möjligt, men först måste jag ta tillbaka min sladd - annars är det ganska omöjligt, eftersom det är där jag har alla mina foton!

Inga kommentarer: