söndag 10 april 2011

mitt nya hem

Jag har ju bestämt mig om det där med blogg byte, men under tiden som jag fixar med den andre så kommer jag till att uppdatera här, som sagt. Men i helgen har jag bara inte haft tid -.- Pi, kisen! Dåligt av mig..

Men min plan är att den nya bloggen ska vara ett framsteg i min blogg karriär, så jag får ta och steppa upp några steg med uppdateringen om det ska fungera.

Nu tänkte jag titta runder på lite bloggar, medan jag väntar på Elin och att middagen ska bli klar. Prov i morgon - kan behövas en runda plugg till och även lite hjälp, höhö. Awsome träning i helgen, det är jag stolt över. Dock är jag inte alls lika stolt över kalori-intaget, även om jag varit noggrann så har det tippat över på en efterrätt. FY MIG! Men nu är det slut på det tramset.



Inga kommentarer: