måndag 11 april 2011

som att vinna på lotto

FÄRDIGTRÄNAD.
Jag trodde aldrig att jag skulle komma till den punkten då jag faktiskt tog tag i träningen helt själv. Men nu är det här och det känns gött. Har precis duschat och nu tänkte jag bara ta det lugnt, se på en historisk film. Varför inte liksom? Och sen blir det nog käk. Beroende på vad klockan blir :o

Jag har lagt upp ett litet "träningsschema" till mig själv nu. Jag ska hädanefter cykla 7 km (till närmaste by) innan frukost och därifrån ta bussen in till skolan. Och frukost får jag ta som en matsäck. Det kommer göra att jag cyklar drygt 1,5 mil om dagen och det känns jäkligt gött att säga, haha.. Utöver det så kommer jag även till att köra lite styrketräning efter skolan (närmare kvällen så att säga). Och jag tror faktiskt på detta - detta kommer gå bra och jag kommer klara det fint! (: Eller hur?


OCH för att skryta lite grann, så kan jag ju tala om för er att jag har gått ned 3 kilo på vågen, på ca tre veckor. Och det känns riktigt bra att skryta om. Dock blir jag lite ledsen att det inte syns på annat håll än just på vågen ännu, men det kommer det nog snabbt bli ändring på :)


På tal om inget...
Det känns rätt onödigt att Kissie skulle vinna 10.000 på trisslotter här om dagen. Som om hon är i behov av den summan? -.-

Inga kommentarer: